کرم ژل ضد ریزش سکه ای مو سریتا

میانگین رتبه: رتبه داده نشده

تعداد:

Cerita Alopecia Areata Gel Cream

ریزش سکه ای مو (آلوپسی اره اتا) یک بیماری خودایمن شایع می باشد که در مرحله آناژن ( فاز رشد) فولیکول مو اتفاق می افتد. ریزش مو به صورت سکه ای در مناطق مختلف ( سر، ریش و ابرو ) رخ می دهد. تقریبا ۲ درصد از جمعیت جهان از این بیماری در طول عمر خود رنج می برند. ریزش سکه ای در هر سنی مشاهده می شود ولی شیوع آن در بین نوجوانان و جوانان بیشتر است. اگرچه ریزش موی سکه ای تهدیدی برای زندگی نیست اما به لحاظ روانی و اجتماعی ناراحت کننده است. ریزش سکه ای یک بیماری وابسته به سیستم ایمنی بوده که عوامل ژنتیکی و عوامل محیطی (تروما، عفونت و استرس) در بروز آن نقش دارد. التهاب شدید در ریشه مو، نقش مهمی در ریزش مو دارد. کرم-ژل آلوپسی آره آتا سریتا (ریزش سکه ای مو) یک کرم مؤثر برای کمک به درمان و کنترل بیماری آلوپسی آره آتا است. این کرم از اجزاء و مواد موثره ای تشکیل شده است که با مکانیسم های کارآمد، التهاب و استرس اکسیداتیو ریشه مو را مهار کرده و موجب رویش مجدد مو می شود

مزایا
موثر در مهار ریزش های سکه ای نواحی مختلف پوست (سر، ریزش، ابرو) و رویش مجدد موهای ریخته شده
تسکین التهاب و استرس ایجاد شده در ریشه های مو و عمق پوست
فعال شدن فولیکول ها و افزایش زمان فاز رشد موها
خونرسانی موضعی و تغذیه مناسب ریشه های مو

روش مصرف:

ابتدا دست های خود را به خوبی شسته، سپس سطح پوست را کاملا تمیز و خشک نمائید. مقدار کافی از کرم ژل آلوپسی آره آتا را بر روی محل مورد نظر مالیده و به آرامی ماساژ دهید تا جذب شود. ۲ بار در روز از کرم-ژل استفاده نمائید.

حجم 30 گرم

کد مجوز بهداشتی:

کد کالا:

نوشتن نظر
نام شما:

نظر شما: نکته: کد HTML مجاز نیست!

رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تصویر اضافه ای برای این کالا وجود ندارد.
کشورایران

مارکت ساز حرفه ای مثبت