کپسول اینفلامید نوتراکس

قیمت: 765,000 ریال
دسترسی: تمام شده  هر زمان موجود شد مرا باخبر کن
باخبر کن

درصورت موجود شدن مجدد این محصول، با شما تماس خواهیم گرفت.

نام و نام خانوادگی:

آدرس ایمیل:

شماره موبایل:

نوع: مفاصل و استخوان
سازنده: نوتراکس / nutrax
میانگین رتبه: رتبه داده نشده

تعداد:

سفارش مکمل های غذایی فقط بصورت پرداخت آنلاین امکان پذیر است

Nutrax Inflamaid anti-inflammatory support

کپسول 30عددی

فرآورده طبیعی کاهش انواع التهابات

فاقد سویا، شیر، گندم، گلوتن، تخم مرغ، هرگونه شیرین کننده و نگهدارنده

موارد مصرف:

بهبود دهنده علایم آرتریت

کاهش دهنده انواع التهابات

اجزا و مواد موثره:

هر کپسول حاوی 200 میلی گرم ریشه گیاه تورمریک 325 میلی گرم عصاره بروملائین 50 میلی گرم استاره صمغ باسلویا می باشد.

مشخصات فراورده:

نوتراکس اینفلامید  فرآورده طبیعی برگرفته از سه گیاه شناخته شده تورمریک، بروملائین و باسولیا با دارا بودن خواص ضد التهابی در بهبود علائم آرتریت، کاهش التهاب، درد و تورم مفاصل، تسریع بهبود زخم های جراحی، اسکار جای زخم و سوختگی، رفع خون مردگی و کبودی پوست موثر می باشد. این فرآورده در کمک به هضم غذا، کاهش درد شکمی، رفع گاز معده و نفخ ناشی از اختلالات گوارشی کمک شایانی می نماید.

تورمریک: یا گیاه زردچوبه حاوی کورکومین یک آنتی اکسیدان طبیعی بوده و از مفاصل و بافت ها در برابر آثار مخرب ناشی از رادیکال‌های آزاد محافظت می نماید.

بروملائین: برگرفته از میوه آناناس با تاثیر مستقیم بر واسطه‌های درد از جمله برادی کینین دارای خاصیت ضد درد بوده و همچنین با مهار سنتز آنزیم پروستاگلاندین که منجر به التهاب می‌شود نقش بسزای را در کنترل التهابات ایفا می نماید. بروملائین از طریق فعال نمودن آنزیم کلاژناز سبب تسریع فرایند بهبود زخم و جای زخم می گردد.
عصاره باسولیا:  این گیاه با مهار سنتز آنزیم های التهابی و همچنین کاهش تخریب گلیکوزامینوگلیکان سبب کنترل التهاب می‌شود.

این فراورده فاقد سویا شیر گندم گلوتن تخم‌مرغ هرگونه شیرین کننده و نگهدارنده می باشد.

هشدار مصرف:

مصرف فرآورده در دوران بارداری و شیردهی و یا در صورت حساسیت به هر یک از اجزای آن ممنوع می باشد.

در صورت داشتن سابقه حساسیت به آناناس و یا خانواده برمولیاسه مصرف فرآورده مجاز نمی باشد.

در صورت وجود مشکلات گوارشی و زخم معده مصرف فراورده مجاز نمی باشد.

در صورت وجود سرطان سینه و یا مصرف دارویی سیکلوفسفامید ها مصرف فرآورده مجاز نمی باشد.

به دلیل افزایش ریتم قلبی مصرف فرآورده در بیماران با ناراحتی قلبی و عروقی با احتیاط و زیر نظر پزشک انجام گیرد.

در افراد دیابتی و مصرف کننده داروهای کاهنده دیابت مصرف فرآورده با احتیاط و زیر نظر پزشک صورت گیرد.

مصرف فرآورده در افراد صفراوی و دارای سنگ مثانه با احتیاط و زیر نظر پزشک صورت گیرد. در صورت ایجاد واکنش های حساسیتی و آسمی مصرف فرآورده می‌باید قطع و با پزشک مشورت گردد.

مصرف فرآورده می باید قبل از انجام جراحی های دندان و سایر جراحی ها قطع گردد.

بیش از میزان توصیه شده مصرف نشود.

روش مصرف:

روزانه 1 الی 3 عدد کپسول یا طبق دستور پزشک همراه غذا و یا یک لیوان آب مصرف گردد.

کد مجوز بهداشتی:

کد کالا:

نوشتن نظر
نام شما:

نظر شما: نکته: کد HTML مجاز نیست!

رتبه: بد            خوب

کد نمایش داده شده را تایپ نمایید:

تصویر اضافه ای برای این کالا وجود ندارد.
کشورایران

مارکت ساز حرفه ای مثبت